Computerhulp aan huis

Help!

Vandaag de dag kunnen wij niet meer zonder een computer, laptop, tablet of telefoon en internet om de dagelijkse gebeurtenissen te volgen of om uw dagelijkse taken uit te voeren. Of het nu om een ziekenhuisafspraak gaat, een claim bij de verzekering indienen gaat of een reis plannen; hierbij bent u genoodzaakt om een computer of telefoon te gebruiken. Niets is vervelender als uw computersysteem op dat moment niet meer werkt of dat uw computersysteem zich anders gedraagt dan u gewend bent.

In deze (en andere gevallen) kunt u bij 52West IT Services terecht voor professionele computerhulp aan huis en reparaties. En natuurlijk geven wij u ook tips of advies om bepaalde gebeurtenissen te voorkomen in de toekomst.

Wat moet ik doen?

Indien er een probleem optreedt, neemt u contact op met 52West IT Services. In de meeste gevallen komen wij dezelfde dag nog langs bij u aan huis. U hoeft niet de deur uit en met uw systeem over straat te lopen. Wij voeren controles uit en stellen u een aantal vragen om de oorzaak van het probleem goed te kunnen begrijpen. Als de oplossing gevonden en uitgevoerd is, leggen wij uit wat er is gebeurd en wat wij hebben gedaan om de storing te verhelpen. Voor meer informatie, verwijzen wij u naar https://52west-it.nl/computerhulp/

Wat kost het mij?

52West IT Services hanteert geen strippenkaart of andere vage (dure) onderhoudsabonnementen. Dat doet een fietsenmaker, opticien of garagebedrijf ook niet. Wij kijken vooral naar de situatie, de aard van de storing en de leeftijd van uw systeem. Onze zorg is dat de storing snel verholpen wordt. Voorafgaand aan de oplossing van de storing wordt er een prijs afgegeven. Het hangt er namelijk ook van af of er onderdelen vervangen moeten worden.

Wilt u meer informatie ontvangen over dit onderwerp, dan kunt u een bericht via de website sturen. U mag ook altijd een email sturen naar info@52west-it.nl. Bellen vinden wij vaak prettiger en gezelliger. Dat kan via 06-14896469.

Heeft u vragen / opmerkingen over dit bericht?

dat begrijpen wij uiteraard, vandaar kunt u met ons contact opnemen om dit op te lossen.